Ya Rabbi Aşkını Ver Bana Efendim

 Ya Rabbi Aşkını Ver Bana Efendim

 

Yarabbi aşkını ver bana efendim!

Hu diyeyim Allah Allah döne döne…

Aşkın ile yana yana efendim!

Hu diyeyim Allah Allah döne döne…

 

Çağ he duşdüm, Yusuf gibi efendim!

Derde düşdüm Eyyüp gibi…

Ağlayayım Yakup gibi efendim efendim!

Hu diyeyim Allah Allah döne döne…

 

Mevlam koma beni bana efendim!

Al gönlümü, Allah Allah senden yana…

Müştakın oluben sana efendim!

Hu diyeyim Allah Allah döne döne…

 

Seyyid Nizam onun kuludur efendim!

İster güldür Allah Allah ister öldür…

Aşkınla gönlümü doldur efendim!

Hu diyeyim Allah Allah döne döne…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)