Niyet hayır, akıbet hayır...

 Niyet hayır, akıbet hayır…

 

 

Önceliğim, Allah’ın rızasını kazanmaktır,

Bunun için sadece kendimle mücahedem ve muhasebelerim vardır,

Nasıl olmasın ki; Bu bedende nefsim ve beni her an kötü yöne saptırmaya çalışan insan ve şeytan varken,

Lakin öğrendim ki bu ikisi ( nefs, insan ve şeytan) aslında bütün bu saptırma çabalarında, benim nasıl bir madene sahip olduğumu ortaya çıkartacak,

Bu bana bağlı, benim irademe,

ve ; bazı şeyler biliyorum  ve bunları hiç bilmedikleri ya da bilmek istemedikleri anlaşılan insanlara bazı ip uçları vermeye çalışıyorum

Dünya, geçici ve ölümle sonlanacak bir yaşamdır.

Fakat bu yaşam, ölümle sonlandıktan sonra, ahiret hayatı başlayacaktır.

Ahiret hayatında ise Cennet ve Cehennem vardır.

Dünyadaki rehberimiz, pusulamız Kur’an-ı Kerim ve Hadis-i Şerifler(Peygamber efendimiz Hz. Muhammed’in sallallahu aleyhi ve sellem, sözleri-yaşam şekli-kanun- prensipleri-kuralları), sonrasında ise Evliyalar(Alimler- Veliler) olmalı ki, doğru ile yanlışı ayırt edebilelim.

Biz insanlar, yola çıktığımızda, ulaşmak istediğimiz yer için, navigasyondan veya birine sorarak yardım alırız.

Bazen, yanlış yollara yönlendiriliriz.

Kur’an-ı Kerim de, Allah-ü Teala’nın biz kullarına gönderdiği navigasyondur, pusuladır, rehberdir.

Ama şüphe içermeyen ve doğru bir navigasyon, pusula ve rehberdir.

Hatta yol bulma haritasından da ziyadedir, bizlere bu yol süresince nelerle karşılaşacağımızı ve ne yapmamız gerektiğinin bilgisini de vermektedir.

Rabbim’in yardımıyla başaracağım inşaALLAH çünkü başarı her bilginin üzerinde olan Allah’ın yardımıyla olabilir.

Bismillahirrahmanirrahim

manevibilgi@gmail.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)