Eyleme Beni

 Eyleme Beni

 

Sonu yok bu yalan dünyanın Yâ Rabb!

Kula tapanlardan eyleme beni…

Aldanıp dünyanın süslü haline!

Yoldan sapanlardan eyleme beni…

 

Ne var ise sana gelmeye mahkûm!

Ölmem sananlardan eyleme beni…

Her zerrede senin mührün var iken!

Gören görmezlerden eyleme beni…

 

Toprağın altına girdiğim zaman!

Hesap vermezlerden eyleme beni…

Rabb'in kim deyip de sorulduğunda!

Lal olan kullardan eyleme beni…

 

Derdi çok bu yalan dünyanın Yâ Rabb!

İsyan edenlerden eyleme beni…

Ezeli ebedi bu dünya sanı!

Seni bilmezlerden eyleme beni…

 

Ne var ise sana gelmeye mahkûm!

Ölmem sananlardan eyleme beni…

Her zerrede senin mührün var iken!

Gören görmezlerden eyleme beni…

 

Toprağın altına girdiğim zaman!

Hesap vermezlerden eyleme beni…

Rabb'in kim deyip de sorulduğunda!

Lal olan kullardan eyleme beni…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)