Kalpleri Cezbetmek Kendini Sevdirmek ve Sevmek İçin Bir Duaدعاء لجذب وعطف وتسخير القلوب

 Kalpleri Cezbetmek Kendini Sevdirmek ve Sevmek İçin Bir Duaدعاء لجذب وعطف وتسخير القلوب

اَللَّهُمّ سَخِّرْ لِي، وَمَيِّلْ لِي، وَاَجْذِبْ لِي، وَلَيِّنْ لِي قُلُوبَ عِبَادِكَ أَجْمَعِينَ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ، وَاجْلِبْ لِي خَوَاطِرَهُمْ بِالْمَحَبَّةِ الدَّائِمَةِ الْقَائِمَةِ عَلَى الدَّوَاِمِ بِدَوَامِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ، أَنْتَ مُقَلِّبُ القُلُوبِ وَالْأَبْصَارِ، يَا عَزِيزُ يَا غَفَّارُ، يَا جَلِيلُ يَا جَبَّارُ يَا مُعِينُ يَا سَتَّارُ أُنْصُرْنِي نَصْراً عَزِيزاً، وَافْتَحْ لِي فَتْحاً مُبِينًا، وَاخْذُلْ جَمِيعَ أَعْدَائِيَ خِذْلَانًا كَبِيرَا، {فَدَمَّرْنَاهُمْ تَدْمِيراً}، وَصَلَّى اللهُ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمَ وَالْحَمْدُ لِلّٰهِ رَبِّ الْعَالَم۪ينَ. آمِينْ.


Okunuşu: Allâhümme sehhırlî ve meyyillî ve ecziblî ve leyyillî kulûbe ibâdike ecmaîne minel cinni vel ins. Vecliblî havâtırahüm bil mehabbetid-dâimetil-kâimeti aleddevâmi bi devâmilleyli vennehâr. Ente mukallibul kulûbi vel ebsâr. Yâ Azîzü Yâ Ğaffâr. Yâ Celîlu Yâ Cebbâr. Yâ Muînu Yâ Settâr. Unsurnî nasran azîzâ. Veftahlî fethan mubînâ. Vahzül cemîa a'dâîye hiz lâ nen kebîrâ. “Fedemmernâhüm tedmîrâ” Ve sallallâhu alâ seyyidinâ Muhammedin ve alâ âlihi ve sahbihi ve sellem. Vel hamdü lillâhi rabbil âlemin. Âmîn!

Anlamı: Allah’ım! İnsanlardan ve cinlerden bütün kullarının kalplerini bana musahhar et, onları bana meylettir, bana yönlendir. Onların duygularını -gece-gündüz devam ettiği sürece devam eden- sürekli bir sevgiyle bana celbet / yönelt. Kalpleri ve gözleri evirip çeviren sensin. Ey izzetli Aziz, bağışlayıcı Gaffar, mehabet sahibi Celil, her şeyin üstesinden gelen / kırık kalpleri onaran Cebbar, kullarına yardım eden Muîn, kusurları örten Settar! Ne olur, bana güçlüce yardım et, bana açık bir zafer ver, düşmanlarımı büyük bir yenilgiyle perişan et, Onları “Biz onları yerle bir ettik” (ayetinde buyurduğun gibi yap)! Bütün bunları o sonsuz rahmetinle gerçekleştir, ey merhametlilerin en merhametlisi!  Allah’ın elçilerine selam olsun! Âlemlerin Rabbi olan Allah’ü Teâlâ’ya hamdü senalar olsun! Âmîn! (Bu dualarımı kabul buyur!).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)