Kabir, Günde 5 Defa, İnsana Şöyle Seslenir!


Kabir, Günde 5 Defa, İnsana Şöyle Seslenir!

- Ben yalnızlık yeriyim!
Bana gelecek
kişi, Kur’an-ı Kerim okuyarak kendine arkadaş edinsin!
- Ben karanlık yeriyim!
Bana gelecek
kişi, namaz kılarak beni aydınlatsın!
- Ben altı üstü toprak olan kuru bir yerim!
Bana gelen salih amel ile gelip yatağını hazırlasın
!
- Ben yılan ve çıyanı içinde barındıran bir yerim!
Bana gelen (haşerat savar ) bir tiryak ile gelsin
! O tiryak da “Besmele-i Şerife” ve “Çok gözyaşı dökmektir!
- Ben münker ne nekir adındaki sorgu meleklerinin soru soracakları yerim!
Bana
La İlahe İllallah Muhammedün Resulüllah!” kelimesini
onlara cevap verebilmek için çok söylesin
!
(Muhammed bin Selâme el-Mısri)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)