Çocuklar Cennet’in Çiçekleridir

Çocuklar Cennet’in Çiçekleridir

Bugün sınıfta öğretmenimiz cenneti anlattı bize ve çocukların cennet çiçekleri olduklarını. Peygamber efendimiz öyle söylemiş:
"Çocuklar cennetin çiçekleridir!" demiş.
Okul çıkışı sizin için topladığım, hani o çok sevdiğiniz, rengârenk, mis kokulu çiçeklerle gelecektim yanınıza koşa koşa. Gelemedim! Son bir kez daha sarılıp öpemedim, koklayamadım sizi. Küçük adımlarım yetmedi bombalardan kaçmaya, nefesim yetmedi.
Canım annem, canım babam!
Sakın üzülmeyin!
Belki elimde çiçeklerle gelemedim size ama… Ben şimdi sizi cennette Peygamber efendimizin söylediği gibi cennetin bir çiçeği olarak bekliyorum.
Sizin çiçeğiniz olarak bekliyorum. Yine birbirimize sarılıp doya doya koklaşacağımız anı bekliyorum...


(Alıntı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)