Âşık oldum ben Allah’ın adına

Âşık oldum ben Allah’ın adına

Âşık oldum ben Allah’ın adına
Doyamadım lezzetine tadına
Yeni girdim erenler arasına

Bana Allah gerek! Cihan kar etmez...
Benim gönlüm zikir ister, eğlenmez.

Derviş oldum gezdim dağ ile taşı
Irmak oldu aktı gözümün yaşı
Terk eyledim ana baba kardeşi

Bana Allah gerek cihan kar etmez
Benim gönlüm zikir ister eğlenmez.

Allah Allah deyip her dem yanalım
Andıkça adını kalmaz kararım
Bir oda düşmüşün daim yanarım

Bana Allah gerek cihan kar etmez
Benim gönlüm zikir ister eğlenmez.

Bilmez misin sen Yunus"un halini
Gece gündüz zikreder cemalini
Görebilsem Allah"ın nidarını

Bana Allah gerek cihan kar etmez
Benim gönlüm zikir ister eğlenmez.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)