Kaç Çeşit Anne Vardır?

Kaç Çeşit Anne Vardır?

1- Çocuğuna bir hediye alsa, söyle bakayım sana bu hediyeyi kim aldı? Diye sorar, kendini ön plana çıkarır, evlâdını kendine yönlendirir, kendine bağlar.
2- Çocuğuna bir hediye aldığında, evlâdım, bunu ben aldım ama aslında baban sağ olsun, o çalışıp kazandı der, çocuğunu hem kendine hem de babasına yönlendirir. Hem kendisine hem de babasına bağlar.
3- Çocuğuna hediye aldığında, evlâdım, bunu ben almış olsam da baban kazanmış olsa da aslında Allah'ü Teâlâ nasip etti, her şey O'nun sayesinde diyerek Allah'ü Teâlâ’ya bağlar, Allah'ü Teâlâ’ya yönlendirir, Allah'ü Teâlâ’ya minnet ettirerek iman ve ibadete sevk etmek için ciddi bir temel atmış olur.

Birincisi: Sadece annedir!
İkincisi: Vefalı, insani annedir!
Üçüncüsü: Vefalı, insani ve İslâmi annedir!


“Bu üçüncüsü” hem anne, hem öğretmen, hem hoca hem de mürşiddir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)