Allah'ın Teâlâ’nın Rahmeti Nereden Gelir Bilinmez:..

Allah'ın Teâlâ’nın Rahmeti Nereden Gelir Bilinmez...

Ma'rûf-ı Kerhî hazretleri, ramazan ayından başka bir ayda, nafile oruç tutarken Badat çarşısından geçiyordu. İkindi vakti bir su dağıtıcısı;
"Benim suyumdan içene Allah’ü Teâlâ rahmet etsin" diye bağırıyordu.
Hazret-i Ma'rûf, sucunun elindeki bardağı alıp içti.
Talebeleri dedi ki:
"Efendim siz oruçlu değil miydiniz?"
"Evet, oruçlu idim. Fakat bu su dağıtıcısının duası üzerine nafile orucu bozdum." buyurdu.
Ma'rûf-ı Kerhî vefat edince, kendisini rüyada gördüler;
"Allah’ü Teâlâ, sana nasıl muamele eyledi?" dediler,
"O su dağıtıcısının duası ile daha fazla ihsana kavuştum." dedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)