Hem Yıpranmaktan Korur Hem Değerini Artırır!

Hem Yıpranmaktan Korur Hem Değerini Artırır!

Bir kız telefon almıştı.
Babası ona sordu:
- Cep telefonunu alınca yaptığın ilk iş ne oldu?
Kız dedi:
- Cep telefonunun ekranına, çizilmeye karşı ekran koruyucu yapıştırdım, telefonun kendisi için de bir kılıf aldım.
Babası yine sordu:
- Bunu yapmaya seni biri mi zorladı?
Kız, hayır diye cevap verdi.
Babası yine sordu:
- Sence, bu yaptığın iş, cep telefonunu üreten firmaya saygısızlık olmadı mı?
Kız cevap verdi:
- Yok, babacığım; bilakis, firmanın cep telefonunun yanında verdiği kullanma kılavuzunda yazdığı üzere, cep telefonunun, kılıf ve ekran koruyucu ile muhafaza edilmesi tavsiye edilmektedir.
Babası yine sordu:
-Cep telefonun, kötü ve değersiz miydi ki koruma altına aldın?
Kız cevap verdi:
-Hayır, aksine, onun zarar görmesini ve değersizleşmesini istemediğim için bunu yaptım.
Babası sordu:
-Cep telefonunu kılıf ve ekran koruyucu ile örttükten sonra çirkin olmadı mı?
Buna cevaben kız:
-Bence çirkin olmadı. Ancak çirkin olsaydı da korumaya değer. Çünkü telefonumu hem yıpranmaktan koruyor, hem de değerini artırıyor! Dedi.
Baba, muhabbetle kızının yüzüne baktı ve şöyle dedi:
-İşte örtünmede aynı öyledir, kızım! Hem yıpranmaktan korur hem değerini artırır! Dedi…

Dikkat! Yalnız şurasını unutmayalım. Örtünme de sünnete İslâmi geleneklere ve edeblere uygun olmalıdır. Ben bir kere telefon kılıfı almıştım. Adam bana sahte deriyi gerçek deri diye satmış. Konuşurken sahte deri yırtılınca telefon betona düşüp parçalandı.
Müslüman kız kardeşlerimiz gücenmesinler bugün örtünme adında bir sürü rezillikler sergileniyor. Vücut hatlarını gösteren dar elbiseler, blucinler, yarı şeffaf naylon giysiler… Neler, neler? O giysiler örtü değil kepazeliktir.
Benim sahte telefon kılıfı telefonumu parçaladığı gibi; şimdiki sahte tesettürler de kızlarımızın kutsal değerlerini parçalıyor!
Son derece güzel örtünen kızlarımız da var. Onlara sözümüz yok!

Bir de şunu belirtelim! Gerçek örtünme kalpte başlar. Kalpten gelmeyince güzel bir örtünme olsa bile kıymeti yok! (Alıntı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)