Tesettürlüyüm, Çünkü…

Tesettürlüyüm, Çünkü…

ALLAH' ı hatırlamak ve hatırlatmak için
Yaratılış gayemin gereği
Özel olduğum için
Özel hissettiğim için
İnsanların gözünde değil,
Rabbimin nazarında özel olduğum için...
Kulluğumun gereği
Rabbimin rızasını kazanmak için
Tesettürlüyüm! diyorum.

Örtü, yükseklerden bir emir ve yüksek bir eylemdir!
ALLAH' tan kuluna mahsus bir hediye, Mümine mahsus bir ahlaktır!
Göklerden gelen hediyeyi kabul ettiğim için Tesettürlüyüm!..

Tesettürlüyken daha rahat olduğum için,
Dışarıda kendimi en rahat hissedebileceğim giyim şekli olduğu için,

Allah rızası için,
Birtakım kötü gözlerden koruduğu için,
Tesettürlü bir insan dış görünüşüyle değil de kişiliği ve ahlakıyla davranışlarıyla, düşünceleriyle ön planda olduğu için,

Tesettürlüyüm!
Çünkü hürüm ben
Tesettürüm sayesinde namahremim saygı duruşuna geçmek zorunda
(öyle bir temsil etmeliyim ki bu olmak zorunda)

Tesettürlüyüm!
Çünkü Hak böyle istiyor
Hak istedi mi, şek yok şüphe yok koşul yok şart yok
Tesettürlüyüm! çünkü hürüm ben

Budur sebebi örtümü başımda taşırken gözlerimin ışıması
Gurur addetmeyiniz

Tesettürlüyüm!
Çünkü Ben çiçek gibi taşımıyorum başımda örtümü
Ben örtümü kurşun gibi yüreğimde saklıyorum.
Tesettürlüyüm!
Çünkü değerliyim!

Tesettürlüyüm!
Çünkü Kem gözler-çirkef bakışlar bana göre değil

Tesettürlüyüm!
Çünkü İtaat Ediyorum

Tesettürlüyüm!...
Çünkü Teslim oldum

Tesettürlüsün!
Çünkü güzelsin ve güzel olduğun için gizlisin (saklısın).
Gizli olman emredilmiş
Göz önünde olanın, kolay ulaşılanın ne değeri vardır ki?

Tesettürlüyüm!
Çünkü Yüce Rabbim emretmiş.
O, bu dedi diye vazgeçecek kadar basit olsaydı başımda taşımaya utanırdım.
Elhamdülillah gururla taşıyorum...

Tesettürlüyüm!
Çünkü öyle emretti.

Tesettürlüyüm!
Çünkü AHLAK ANLAYIŞIMDIR

Tesettürlüsün!
Çünkü Büyük bir ağrısı çekmeyeceksin

Tesettürlüyüm!
Çünkü o benim kimliğim!

Tesettürlüyüm!
Çünkü Rabbim in verdiği bedenle dünyaya cihat için gönderildim.
Onu koruyacak en güzel zırhtır tesettür
Ve silahımdır başörtüm
zalime ve zulme karşı direnmek ben Rabbimin emriyim diye haykırmak için.. .

Tesettürlüyüm!
Çünkü başımda bulunan ufak bir bez parçasıyla sevap kazanıyorum,

Tesettürlüyüm!
Çünkü İslam’dan rahatsız olanlarla kavgasız, gürültüsüz, kansız-cansız ancak böyle savaşabiliyorum,

Tesettürlüyüm! Çünkü
Öbür tarafta tesettürsüzden tek ayrıcalığım bu olacak,

Tesettürlüyüm!
Çünkü zevk alıyorum,

Tesettürlüyüm!
Çünkü kendimi seviyorum, rahat yaşıyorum
Çünkü TESETTÜRLÜYÜM!!!

Daha ötesi var mı?


(Alıntı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)