Bir Şehir Halkı İstiyorum…

Bir Şehir Halkı İstiyorum…
Bir şehir halkı istiyorum: Saygılı, sevgili olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Güler yüzlü, tatlı dilli olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Ahlâklı, faziletli olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Yumuşak huylu, anlayışlı, mütevazı olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Nefretsiz, kinsiz, olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Kavgasız, zulümsüz olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: İşsizlik, açlık olmasın
Bir şehir halkı istiyorum: Çalışmanın uşağı, bilginin efendisi, olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Üzüntü ve fakirliği paylaşarak azaltsın!
Bir şehir halkı istiyorum: Sevinç ve refahı paylaşarak çoğaltsın!
Bir şehir halkı istiyorum: Üreten, ürettiğini paylaşan olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Kanaatkâr, gözleri tok, olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Alınteri kutsal, tembellik ayıp olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Kimse kimsenin sırtından geçinmesin!
Bir şehir halkı istiyorum: Üreteni hilesiz, esnafı yalansız olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: İsraftan, cimrilikten, hasetten uzak olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Soran, sorgulayan, doğruları bulan olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Okuyan, araştıran, öğrenen olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Çocuklarını gelecek çağa göre yetiştirsin!
Bir şehir halkı istiyorum: Öğretmenleri bilgili, öğrencileri çalışkan olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Kaliteyi bilen, kaliteyi seven olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Kavgacı değil kardeş olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Ahlâklı, takvalı, edepli olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Eleştiriye açık, dedikoduya kapalı olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Din adamları sapık, mezhepsiz, reformcu,  bidatçı, işkembeden fetvacı olmasın!
Bir şehir halkı istiyorum: Önceliklerini belirlemiş, geleceğini planlamış olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Okumaya âşık, bilime önem veren olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Bilim adamları, bilimli, buluşçu, kâşif, olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Araştırmacılar, maddenin sırlarından Yaratan’ı bulsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Öğrencilerin beyinleri bilgi, ruhları güzellik dolsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Gençleri kitap okusun, spor yapsın, güreş tutsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Yere tükürmesin, çöp atmasın, çevreyi kirletmesin!
Bir şehir halkı istiyorum: Karakollar, mahkemeler, hapishaneler, boş olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Okulları öğrenciyle, fabrikalar işçiyle dolsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Hastaneleri sağlık, mahkemeleri adalet dağıtsın!
Bir şehir halkı istiyorum: Eğitimde, iyilikte, hayırda yarışsın!
Bir şehir halkı istiyorum: Kimse kimseyi hor, hakir görmesin!
Bir şehir halkı istiyorum: İnsanlara insan olduğu için değer verilsin!
Bir şehir halkı istiyorum: İnsanlar çevreci ve hayvansever olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Kul haklarına dikkat eden olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Toplu yaşama kurallarına uyan olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Irkçılık, ayrımcılık, kayırmacılık olmasın!
Bir şehir halkı istiyorum: Yıkıcılık, yakıcılık, bölücülük olmasın!
Bir şehir halkı istiyorum: Birliği, beraberliği, kardeşliği olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Eğitimi millî, modern, bilimsel olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Kalpleri Allah, vatan ve millet sevgisiyle dolsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Eğiteni eğitimi; üreteni üretimi... Her şeyi süper olsun!
Bir şehir halkı istiyorum: Sağlıklı, huzurlu ve sadece mutlu olsun!
Bilmem, çok şey mi istiyorum?
                                                                                                          Yaşar AKKAŞ
“Bu eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)