Azrail Aleyhisselâm’ın Habercileri

Azrail Aleyhisselâm’ın Habercileri

 

            Yakup Aleyhisselâm, Azrail Aleyhisselâm ile birbirlerini kardeş edinmişlerdi. Yakup Aleyhisselâm O’na:

“- Senden bir isteğim var.” Dedi. Azrail Aleyhisselâm:

“- Nedir o?” Yakup Aleyhisselâm:

“- Ecelim gelmeden bana haber vermeni istiyorum”. Azrail Aleyhisselâm:

“- Tamam! Bir veya iki haberci gönderirim.” Dedi.

Yakup Aleyhisselâm’ ın eceli geldiğinde Azrail Aleyhisselâm geldi.

Yakup Aleyhisselâm:

“- Ziyarete mi geldin, yoksa ruhumu almaya mı?” Diye sordu.

O:

“- Ruhunu almaya geldim.” Deyince:

“- Hani bana bir veya iki haberci gönderecektin?” Dedi.

O:

“- Evet, gönderdim. Birincisi; Siyah olan saçlarının ağarması, ikincisi ise dik olan vücudunun kamburlaşması benim gönderdiğim habercilerdi.” diye cevap verdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)