Ey Dost Sana Geldim

Ey Dost Sana Geldim

 

Cennetler gönüller itminan için,

Cehennem nankörden intikam için,

Bu dünya fanidir, imtihan için,

Zorluklara göğüs, germeye geldim…

Bu dünya fanidir, imtihan için,

Hak edip rızana, ermeye geldim…

 

Gafile zorluklar, usanç yeridir,

Bize zelil hayat, utanç yeridir,

Dünya ahiretin, kazanç yeridir,

Kapında kıtmirim, ölmeye geldim…

Dünya ahiretin, kazanç yeridir,

Can verip Canana, ermeye geldim…

 

Hep Seni anlatır, bu ayetlerin,

Seni hatırlatır, tüm nimetlerin,

İhsan ikramındır, hep ziynetlerin,

Bin Esma tecellin, görmeye geldim…

İhsan ikramındır, hep ziynetlerin,

Saadet güllerin, dermeye geldim…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)