Ey Allah’ım! Senden İstiyorum!

 Ey Allah’ım! Senden İstiyorum!

 

Bismillâhirrahmânirrahîm. Elhamdülillahi Rabbilâlemîn. Vessalâtü vesselâmü alâ Muhammedin ve alâ âlihi ve ashâbihi ve sellim.

 

Vessalatü vesselamü âla rasülina muhammedin ve âla alihi ve sahbihi ecmaîn. ... Elhamdulillahi Rabil-alemin Wessalatu wesselamu ala Rasuluna Muhammedin ve ala alihi we sahbihi ecmain.

 

·     Ey Allah’ım! Senden istiyorum!

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in hakkı için.

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in fazileti hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in azameti hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in büyüklüğü hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in güzelliği hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in mükemmelliği hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in heybeti hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in mertebesi hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in izzeti hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in üstünlüğü hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in büyüklüğü hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in övgüsü hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in güzelliği hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in şerefi hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in gücü hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in bereketi hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in izzeti hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in kuvveti hürmetine...

·     Bismillâhirrahmânirrahîm’in kudreti hürmetine...

·     Allahümme, yâ mukallibel kulûb, sebbit kalbî, alâ dînik.

·     Allah’ım, kalbleri iyiden kötüye, kötüden iyiye çeviren, ancak Sensin. Kalbimi, dininde sabit kıl, dininden döndürme, beni Müslümanlıktan ayırma!

·     Ya Rabbi, bize doğru yolu göster! Hidayet nasip et! Ya Hadi Celle Celâlühü!

·     Yâ Rabbî, doğru yoldan sapmaktan ve başkalarını saptırmaktan, haktan kaymaktan ve başkalarını kaydırmaktan sana sığınırım.

·     Yâ Rabbî! Doğruyu bize doğru olarak göster ve ona uymayı bize nasip et ve yanlış, bozuk olan şeylerin yanlış olduklarını bize göster ve onlardan sakınmamızı nasip et!

·     Allah’ım! Şüphesiz ben senin bildiğin hayırlardan ister, senin bildiğin şerlerden yine sana sığınırım! Senin bildiğin günahtan bağışlanmamı talep ederim! Şüphesiz bilen sensin! Biz bilmeyiz. Sen gaybları tam anlamıyla bilensin. Allah’ım! Yaşadığım bu zamanda fitnelere düşmekten, cüret ehli kimselerin bana sataşmasından ve zaafa düşürmelerinden beni koru! Bana merhamet et! Allah’ım! Beni zâtından gelen himaye ile ömrümün sonuna kadar kurtulmuş olabilmem için bütün yarattıklarının şerrinden metin bir sığınakta muhafaza eyle!

Âmîn! Yâ Rabbel âlemin! Velhamdü lillâhi Rabbil âlemin!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)