Allah Bes, Bâkî Heves 1

 Allah Bes, Bâkî Heves 1

 

Pîr-i mugândan bir nefes aldım 'aceb feryâd-res

Gördüm ki söylerdi ceres Allah bes bâkî heves

 

Geçdim sivâdan ol zamân keşf oldu sırr-ı kün fe kân

Dost ile dost oldum hemân Allah bes bâkî heves

 

Buldum harîm-i vuslatı içdim şerâb-ı vahdeti

Bilmem recâ vü minneti Allah bes bâkî heves

 

Ben mest ü hayrân olmuşam sergerm ü sekrân olmuşam

Seyyâh-ı devrân olmuşam Allah bes bâkî heves

 

Ben bilmezem 'ucb u riyâ ben bilmezem hubb-i sivâ

Birdir Hudâ birdir Hudâ Allah bes bâkî heves

 

Allah vâfîdir bana Allah şâfîdir bana

Allah kâfîdir bana Allah bes bâkî heves

 

Geh fânî gâhi bâkîyem geh ehl-i 'aşka sâkîyem

Dîdâr-ı Hakk müştâkıyem Allah bes bâkî heves

 

Ben 'âşık-ı zâr olmuşam ma'şûk ile yâr olmuşam

Müştâk-ı dîdâr olmuşam Allah bes bâkî heves

 

Müştak Baba Kuddise Sırruh

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)