Medet Allah Sana Sundum Elimi

 Medet Allah Sana Sundum Elimi

 

Medet Allah sana sundum elimi,

Bizi güzel Muhammed'den ayırma!

Gayrı kime ‘arz ideyim hâlimi,

Bizi ol dost Muhammed'den ayırma!

 

Gerçi kim günahım bahrına daldım,

İllâ ki ‘âcizem biçare kaldım,

Sâ’ilem kapuna yalvaru geldim,

Bizi güzel Muhammed'den ayırma!

 

Ey keremler kânı ganî celilim,

İbrâhîm'e dedin dostum halîlim,

Zâhirde bâtında oldur delilim,

Bizi ol dost Muhammed'den ayırma!

 

Göster cemâlini bize görelim,

Ayağı tozuna yüzler sürelim,

Kabûl et cânımız kurbân verelim,

Bizi güzel Muhammed'den ayırma!

 

Gerçi kim katında karadır yüzüm,

İllâ ki fazlına bağladım özüm,

Cümle yârenlere budur niyâzım,

Bizi ol dost Muhammed'den ayırma!

 

Ol dem ol İsrâfîl sûru uruncak,

Silkinüp toprağım kalkıp duruncak,

Bölük bölük divânına varıncak,

Bizi güzel Muhammed'den ayırma!

 

Pîrimin himmeti yoldan ırmasın,

Meleklerin gelüp haber sormasın,

Sırâtı mîzânı gözüm görmesin,

Bizi ol dost Muhammed'den ayırma!

 

‘Âsîler ‘azâb ile gamlarında,

Mü’minler safâ ile demlerinde,

Hazîre-i kudsün makâmlarında,

Bizi güzel Muhammed'den ayırma!

 

N’ola bizi ganî kılsan fakîrken,

Tûtîler kumrular ötüp şakırken,

Er-Rahmân sûresini okurken,

Bizi ol dost Muhammed'den ayırma!

 

Furkânı okuyup açdığı vaktin,

"Şarâben tahûr"u içdiği vaktin,

‘İzzet hicâbını geçdiği vaktin,

Bizi güzel Muhammed'den ayırma!

 

Ebû Bekir ‘Ömer ‘Osmân ‘Alî'nin,

Burhânıdır anlar İslâm yolunun,

Hürmetine Mevlâm cümle velinin,

Bizi ol dost Muhammed'den ayırma!

 

Enbiyâ evliyâ çıka köşküne,

Mest olalar ‘anberine müşküne,

İmâm Hüseyn'in kanı ‘aşkına,

Bizi güzel Muhammed'den ayırma!

 

Ümmî Sinân bunu söyler gümânsız,

N’iderler cesedi içinde cânsız,

Hûrî gılmân gerekmez bize ansız,

Bizi ol dost Muhammed'den ayırma!

 

Elmalılı Ümmî Sinân Kuddise Sırruh

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)