İşleri Bitmeyen, Hayırsız Evlât…

 İşleri Bitmeyen, Hayırsız Evlât…

 


Baba: “- Evlâdım seni çok göresim geldi, nerelerdesin?”

Evlât: “- Baba çok işim var...

 

Baba: “- Evlâdım seni arıyorum, ama ulaşamıyorum.

Evlât: “- Baba toplantılarım var.

 

Baba: “- Evlâdım seni bugün yemeğe bekliyoruz.

Evlât: “- Baba arkadaşlarla önceden yaptığımız bir program var.

 

Baba: “- Evlâdım bir sesini duyayım dedim.

Evlât: “- Babacığım şimdi kapatmak zorundayım, ben seni ararım.

 

Baba: “- Evlâdım seni ne zaman göreceğiz?

Evlât: “- Baba çok işim var, bir ara uğrarım.

 

Baba: “- Evlâdım dün gece rüyalarıma girdin, iyi misin?

Evlât: “- İyiyim baba iyiyim... Şimdi araba kullanıyorum, seni sonra ararım...

 

Baba: “- Evlâdım ne zaman arasam işin var, yoğunsun, seni çok özledim, ne zaman görüşeceğiz?

Evlât: “- Of baba yaaa!”

 

Bir zaman sonra Evlât babasına telefon eder…

Telefonu açan babasının komşusudur.

Evlât: “- Babamla görüşeceğim, çok işim var, gelemeyeceğimi söyleyecektim...”

Komşu: “- Babanız dün gece vefat etti, son sözleri de

“- Evlâdım şimdi iş toplantısındadır, onu rahatsız etmeyin, beni toprağa siz verin!” oldu...

 

Nisâ Sûresi, 36. Ayet

“Allah’a ibadet edin ve ona hiçbir şeyi ortak koşmayın. Ana babaya, akrabaya, yetimlere, yoksullara, yakın komşuya, uzak komşuya, yanınızdaki arkadaşa, yolcuya, elinizin altındakilere iyilik edin. Şüphesiz, Allah kibirlenen ve övünen kimseleri sevmez…”

Ya Rabbi! Ölmüş anne ve babalarımıza gani gani rahmet eyle! Sağ olan anne ve babalarımıza huzur ve mutluluk ver! Bizleri de onları mutlu eden hayır dualarını alabilen bahtiyar evlâtlar eyle!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)