Bre Yalancı Fenâ Dünyâ Aldattın Yürüttün Beni

 Bre Yalancı Fenâ Dünyâ Aldattın Yürüttün Beni

 

Bre yalancı fenâ dünyâ, aldattın yürüttün beni;

İnanmak yok imiş sana, aldattın yürüttün beni…

 

Sanırdım bâkî kalıram, bir gün demezdim ölürem;

Şimdi n'olduğum bilirem, aldattın yürüttün beni…

 

Kala devrânım sanırdım, dünyâyı benim sanırdım;

Çıkmaya cânım sanırdım, aldattın yürüttün beni…

 

Yüzüme güldün yürütdün, her ne ister isem verdin;

Ben sana kalırım derdin, aldattın yürüttün beni…

 

Seyyid Seyfî ölüm vardır, gözün gafletden uyandır;

Dünyâ sözün hep yalandır, aldattın yürüttün beni…


Seyyid Nizâmoğlu Seyyid Seyfullah Kuddise Sırruh

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)