Beni Götürsün İnanmış Dört Adam

 Beni Götürsün İnanmış Dört Adam

 

Ben güzel bir günde ölmek isterim,

Üşümesin cenazeme gelenler

Ne ağıt isterim ne de gözyaşı

Yasin okusun Yasin bilenler

Olmasın ne çelenk ne top arabam

Beni götürsün inanmış dört adam

 

Kısa olsun konuşmanız imamlar

Temiz yıkayın cesedimi yuyanlar

Uzak da olmasın benim mezarım

Yorulmasın omuzuna alanlar

Olmasın ne çelenk ne top arabam

Beni götürsün inanmış dört adam

 

Bu sözlerimi sakın unutmayın

Aldatıcı bu dünyaya tapmayan

Günahları da olsa ölen insanlar

Arkasından dedikodu yapmayın

Olmasın ne çelenk ne top arabam

Beni götürsün inanmış dört adam

 

Bu dünyadan bir şey anlamadım ki

Hakka yarar bir iş yapamadım ki

Nefisle kör şeytan aldattı beni

Yaşımı da sormayın yaşamadım ki

Olmasın ne çelenk ne top arabam

Beni götürsün inanmış dört adam

 

Ağlamak gerekken güldüm halıma

Günahtan başka ne geçti elime

Muhammed ümmetin af eyle

Ya rab bekletmeyin çabuk koyun kabrime

Olmasın ne çelenk ne top arabam

Beni götürsün inanmış dört adam

 

İster az yaşa istersen çok yaşa

Bu ölüm gelecek her kul başına

Ercan’ın vasiyetini unutman

Garip öldü yazın mezar taşına

Olmasın ne çelenk ne top arabam

Beni götürsün inanmış dört adam

 

(Alıntı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)