Mahşer günü Hiçbir Bahane Geçmez!


Mahşer günü Hiçbir Bahane Geçmez!

Mahşer günü Allah’ü Teâlâ bir kulunu çağırır:
"- Ey kulum! Bana neden ibadet etmedin?"
Kul boynunu bükerek:
"- Ey Rabbim! Beni o kadar zengin kıldın ki ibadet edecek fırsatı bulamadım"
Allah’ü Teâlâ:
"- Öyle mi?" der.
"- Çağırın Süleyman Aleyhisselâm’ı gelsin. Bu dünyada Süleyman Aleyhisselâm kadar hiç kimseyi zengin etmedim ama o yine bana ibadet etmekten geri kalmadı."
Başka birini çağırdı.
Allah’ü Teâlâ:
"- Ey kulum! Neden bana ibadet etmedin?"
Kul yine boynunu bükerek:
"- Ey Rabbim! Beni o kadar fakir yarattın ki rızkımı aramaktan seni arayamadım".
Allah’ü Teâlâ:
"Öyle mi?" der.
"- Çağırın İsa Aleyhisselâm’ı! Bu dünya da İsa Aleyhisselâm kadar kimseyi
fakir yaratmadım tuğladan bir yastığı ve bir de ibriği vardı. Ama o yine bana ibadet etmekten geri kalmadı"
Başka bir kulunu çağırır:
"- Ey kulum! Neden bana ibadet etmedin?"
Kul yine boynunu bükerek:
"- Ey Rabbim! Ben o kadar hasta idim ki ibadet etmedim"
Allah’ü Teâlâ:
"Öyle mi?" der.
Çağırın Eyüp Aleyhisselâm’ı!
"- Eyüp Aleyhisselâm Lebbeyk" der.
"- Bu dünyada Eyüp Aleyhisselâm kadar kimseye hastalık vermedim ama
o yine bana ibadet etmekten geri kalmadı".
Yani mahşer de hiçbir bahanemiz yoktur.
Allah’ü Teâlâ buyuruyor ki:
"Ben size günde 23 saat veriyorum istediğiniz gibi yaşayın ama bir saatini
bana ayırın bana kulluk edin!"
Günde beş vakit namazın kılınışı abdest ile beraber 1 saat civarında…
Mahşer günü bizi, Allah’ü Teâlâ'a karşı boynu bükük bırakmasın!
Dileğim şudur ki: Vakit geçmeden Allah’ü Teâlâ’ya kulluk edelim ki mahşer günü bunun zevki sefasını yaşayalım. Rabbim bizleri kula kul değil, Allah’ü Teâlâ'ya kul olmayı nasip etsin! Hepimiz Allah’ü Teâlâ’ya emanet olalım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)