Bebeğin Meleği

Bebeğin Meleği

 Bir zamanlar, bir bebek annesinin rahminde dünyaya gelmeyi bekliyordu. Son aylar ve günler de geçti.
Bebek, doğmasına bir gün kala Yaratıcısına merakla seslendi:
 "Allah’ım, yarın beni yeryüzüne göndereceğini söylüyorlar.
Peki, ama ben böyle küçücük ve güçsüzken orada nasıl yapacağım? "
 Yaratıcısı hikmet diliyle ona şöyle cevap verdi:
 "Sayısız meleklerim içinden birisini senin için seçtim.
Şimdi orada seni bekliyor ve gittiğinde sana o kol kanat gerecek.”
 "Allah’ım burada gülümsemekten ve4 sana şükür şarkıları söylemekten başka bir iş yapmıyorum.
Benim için bunlar mutlu olmaya yetiyordu artıyor. Orada ne yapacağım? "
 "Senin meleğin sana her gün şarkı söyleyecek ve sana gülümseyecek. Sende meleğinin sevgisini, şefkatini hissedeceksin ve mutlu olacaksın.”
 "Peki, insanlar benimle konuştuklarında, dillerini bilmediğim halde onları nasıl anlayabileceğim? "
 "Senin meleğin duyacağın en güzel ve en tatlı kelimeleri sabır ve şefkatle sana söyleyecek ve nasıl konuşacağını da sana öğretecek.”
 "Peki, seninle konuşmak istediğimde ne yapacağım? "
 "Meleğin, ellerini Bana doğru nasıl açacağını ve nasıl dua edeceğini de öğretecek sana.”
 "Duydum ki yeryüzünde kötü insanlar varmış, beni onlardan kim koruyacak? "
 "Meleğin sana hep Benden bahsedecek ve Bana giden yolu sana öğretecek. Böylece tehlikelerden de korunmuş olacaksın.”
 O sırada semayı huzur kaplamıştı, ama yeryüzünden gelen sesler de duyulabiliyordu. Gözlerini yeryüzüne açmasına dakikalar kala bebek telaşla sordu:
 "Allah’ım! Şimdi gitmek üzereyim, lütfen bana meleğimin ismini söyler misin? "
 Yaratıcısı ona şefkatle cevap verdi:
 "Meleğinin isminin önemi yok.


Sen ona sadece 'Anneciğim!' diyeceksin.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)