Bir Şehir İstiyorum

Bir Şehir İstiyorum

Bir şehir istiyorum…
Gökyüzü masmavi,
Yeryüzü yemyeşil,
İnsanları mutlu
Bir şehir istiyorum
Güler yüzlü, yardımsever,
Ana kucağı gibi
Sımsıcak
Bir şehir istiyorum
Camilerle dolsun
Ezan-ı Muhammedî’yi Bilal okusun.
Bir şehir istiyorum
Seccadeler yollara serilsin, hayat dursun.
Zulüm, işkence sözcükleri yok olsun.
Bir şehir istiyorum
Allah aşkıyla yanan Müslümanlarla coşsun.
Şükür nidâları yeryüzünü doldursun.
Bir şehir istiyorum
Barış, Huzur sözcükleri etrafta uçuşsun.
Yüzlerdeki tebessüm, gözlerdeki mutluluk, daim olsun.
Çocuklar etrafta koşuşsun,
Annelerin içi rahat olsun.
Muhabbet koyu, çaylar demli, çekirdekler hazır olsun.

Teknoloji uzakta, aileler birlik olsun.
(Alıntı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esmaül Hüsna (Arapça- Türkçe) دُعٰٓاءُ اَسْمٰٓاءُ الْحُسْنٰى

Uzun Ömür İçin Dua

Şifa Salavâtı (Salavâtı Tıbbil Kulubi/Salâvatı Tıbbiye)